ثور: عشق و تندر
نشان کردن
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...

درباره ثور: عشق و تندر

دانلود رایگان فیلم سینمایی ثور: عشق و تندر

فیلم سینمایی ثور: عشق و تندر

ثور: عشق و تندر

ثور: عشق و تندر
پس از مرگ لاو، دختر گور و نادیده گرفته‌شدن درخواست کمک وی از سوی خدایش، راپو، گور به اسلحهٔ خداکُشِ نکروسورد فراخوانده می‌شود و از آن برای کشتن راپو استفاده می‌کند و قسم می‌خورد که تمام خدایان را بکشد.

در جایی دیگر، ثور پس از دریافت سیگنال استرس از سیف، راه خود را از نگهبانان کهکشان جدا می‌کند. به محض ورود، یک سیف شکست‌خورده به ثور به خاطر گور هشدار می‌دهد که هدف بعدی او نیو آسگارد است. دکتر جین فاستر، دوست دختر سابق ثور با ناموفق‌بودن درمان پزشکی، به این امید که چکش شکسته ثور، میولنیر،او را به‌طور جادویی شفا دهد، به نیو آسگارد می‌رسد. از آنجا که ثور سال‌ها پیش ناخودآگاه فاستر را طلسم کرده‌بود تا از او محافظت کند، میولنیر دوباره خود را با فاستر پیوند می‌دهد.

درست زمانی که گور با موجودات سایه شروع به حمله به شهر می‌کند، ثور به نیو آسگارد می‌رسد. او از پیدا کردن فاستر با میولنیر شگفت‌زده می‌شود، اما با این وجود با او، والکیری و کورگ برای مبارزه با گور متحد می‌شود. گروه گور را خنثی می‌کند، اما او فرار کرده و چند کودک آسگاردی را می‌رباید.

این گروه برای هشدار دادن به دیگر خدایان و درخواست کمک از آنها به آمنی‌پوتنت سیتی (Omnipotent City) سفر می‌کنند. زئوس خدای المپیک حاضر به کمک نیست و ثور را اسیر می‌کند و گروه را مجبور می‌کند تا با مردان زئوس مبارزه کنند. زئوس، کرگ را مجروح می‌کند. ثور در خشم زئوس را با صاعقهٔ خود ضربه می‌زند، که والکری در حین فرار آنها می‌دزدد. آنها سپس برای نجات کودکان به قلمرو سایه (Shadow Realm) سفر می‌کنند. با این حال، این یک حقه برای گور برای گرفتن استورم‌بریکر بود، که او قصد دارد از آن در بی‌فراست برای ورود به اترنیتی و درخواست نابودی همه خدایان استفاده کند. گور موفق می‌شود بر گروه ثور غلبه کند و با موفقیت استورم‌بریکر را بدزدد.

گور از استورم‌بریکر برای باز کردن پورتال به اترنیتی استفاده می‌کند. والکری به شدت مجروح می‌شود و فاستر به نبردی پایان می‌دهد که با استفاده از میولنیر به پایان می‌رسد و یکی دیگر از این استفاده‌ها احتمالاً مرگ او را بر اثر سرطان تسریع می‌کند. از اینرو ثور به تنهایی می‌رود و کودکان ربوده‌شده آسگاردی و سلاح‌های آن‌ها را با قدرت خود آغشته می‌کند تا در کنار او بجنگند. فاستر در مبارزه با گور به ثور می‌پیوندد و نکروسورد را نابود می‌کند.

 

برای دانلود فیلم سینمایی عشق و هیولاها کلیک کنید

برای دانلود سریال شریک جرم کلیک کنید

ثور: عشق و تندر

لینکهای دانلود رایگان فیلم سینمایی ثور: عشق و تندر

برای دانلود فیلم با کیفیت 480 کلیک کنید

برای دانلود فیلم با کیفیت720 کلیک کنید

برای دانلود فیلم با کیفیت 1080 کلیک کنید

برای دانلود فیلم با کیفیت HQ_1080 کلیک کنید

برای دانلود فیلم با کیفیت BLURY کلیک کنید

 

فیلم‌های پیشنهادی

دیدگاه‌های ثور: عشق و تندر

پابرگ خود را انتخاب نمایید.