جورج فورمن بزرگ
نشان کردن
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...

درباره جورج فورمن بزرگ

دانلود رایگان فیلم سینمایی جورج فورمن بزرگ

دوبله فارسی فیلم جورج فورمن بزرگ

جورج فورمن بزرگ

خلاصه داستان جورج فورمن بزرگ
فیلم جورج فورمن بزرگ Big George Foreman درباره فردی است که دوران کودکی‌اش را در فقر و نداری پشت‌سر گذاشته، خشم و عصبانیت خود را به ابزاری برای رسیدن به قهرمانی سنگین وزن جهان و مدال طلای المپیک تبدیل می‌کند. اما او پس از گذراندن یک تجربه ناگوار، رینگ را ترک می‌‌گوید و جامه وعظ به تن می‌کند. اما هنگامی‌که می‌بیند جامعه‌اش از نظر معنوی و مالی با مشکل مواجه است، به رینگ بازمی‌گردد و با بازپسگیری عنوان قهرمانی خود، تاریخ‌ساز می‌شود. شخصیتی که از او به عنوان مسن‌ترین قهرمان بوکس سنگین وزن جهان یاد می‌کنند. جورج فورمن بزرگ: داستان معجزه آسای قهرمان سابق و آینده سنگین وزن جهان (Big George Foreman: The Miraculous Story of the Once and Future Heavyweight Champion of the World) روایتی از زندگی دراماتیک و شگفت‌انگیز این اسطوره بوکس است.

بازیگران و عوامل فیلم جورج فورمن بزرگ
کریس دیویس که با بازی در نقش شخصیت تریسی در سریال موفق دونالد گلاور برای شبکه اف‌ایکس به نام آتلانتا شناخته می‌شود، شخصیت اسطوره‌ای جرج فورمن را در اینجا به تصویر می‌کشد. دیترویت و فیلم نامزد اسکار یهودا و مسیح سیاه و اثر مطرح دیگری هستند که دیویس در آن‌ها نقش‌آفرینی کرده است.

فارست ویتاکر در نقش داک برودس، مربی و تمرین‌دهنده جرج فورمن، حضور دارد. در کارنامه ویتاکر یک جایزه اسکار بخاطر بازی در نقش دیکتاتور اوگاندایی، عیدی امین، در فیلم آخرین پادشاه اسکاتلند و یک نخل طلای کن برای بازی در نقش نوازنده افسانه‌ای جاز، چارلی پارکر در فیلم پرنده به کارگردانی کلینت ایستوود، دیده می‌شود. ویتاکر که همچنین نخل طلای افتخاری کن سال ۲۰۲۲ را کسب کرده، در فیلم‌های مطرح دیگری مانند گوست داگ: سلوک سامورایی جیم جارموش، جسد دزدها آبل فرارا و ورود دنی ویلنوو، حضور پیدا کرده است. البته نقش داک برودس را در ابتدا قرار بود مایکل کی. ویلیامز بازی کند اما پس از مرگ نابهنگام او در سپتامبر ۲۰۲۱، ویتاکر برای ایفای این نقش انتخاب شد.

سالیوان جونز تازه‌کار در نقش محمد علی در کنار جان ماگارو، لارنس گیلیارد جونیور، سونیا سن، جاسمین متیوز و شین مامپرمیر، از دیگر بازیگران جرج فورمن بزرگ هستند.

برای دانلود فیلم سینمایی مرد تهی کلیک کنید

جورج فورمن بزرگ

لینکهای دانلود رایگان فیلم جورج فورمن بزرگ

برای دانلود فیلم با کیفیت 480 کلیک کنید

برای دانلود فیلم با کیفیت720 کلیک کنید

برای دانلود فیلم با کیفیت 1080 کلیک کنید

برای دانلود فیلم با کیفیت HQ_1080 کلیک کنید

برای دانلود فیلم با کیفیت BLUREYکلیک کنید

 

فیلم‌های پیشنهادی

دیدگاه‌های جورج فورمن بزرگ

پابرگ خود را انتخاب نمایید.