دنیا را پشت سر بگذار
نشان کردن
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...

درباره دنیا را پشت سر بگذار

دانلود رایگان فیلم سینمایی دنیا را پشت سر بگذار

فیلم سینمایی دنیا را پشت سر بگذار

دنیا را پشت سر بگذار

داستان دنیا را پشت سر بگذار
تعطیلات یک خانواده در لانگ آیلند توسط دو غریبه قطع می‌شود که خبر یک خاموشی مرموز را می‌رسانند. با قریب‌الوقوع‌تر شدن تهدید، هر دو خانواده باید تصمیم بگیرند که چگونه از این بحران احتمالی جان سالم به در ببرند، در حالی که با جایگاه خود در این دنیای در حال فروپاشی، دست و پنجه نرم می‌کنند.

دنیا را پشت سر بگذار (به انگلیسی: Leave the World Behind) فیلم دلهره‌آور روان‌شناختی آخرالزمانی آمریکایی محصول ۲۰۲۳ به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی سم اسماعیل است که بر اساس رمانی به همین نام اثر رومان علم از سال ۲۰۲۰ ساخته شده‌است. در این فیلم جولیا رابرتس (همچنین تهیه‌کننده)، ماهرشالا علی، ایثن هاک، میهالا و کوین بیکن ایفای نقش می‌کنند. این فیلم به خانواده‌ای می‌پردازد که در تلاشند تا دلیل از کار افتادن تلفن، تلویزیون و فناوری که گواه بر رویداد ناگواری است را دریابند.

افتتاحیهٔ جهانی دنیا را پشت سر بگذار در ۲۵ اکتبر ۲۰۲۳ در انستیتوی فیلم آمریکا برگزار شد. این فیلم در ۲۲ نوامبر در سینماهای منتخب اکران شد و پخش اینترنتی خود را در ۸ دسامبر از نتفلیکس آغاز کرد.

بازیگران
جولیا رابرتس در نقش آماندا
ماهرشالا علی در نقش جورج «جی. اچ» واشینگتن
ایثن هاک در نقش کلی
میهالا هرولد در نقش روث واشینگتن
فرح مکنزی در نقش رُزی
چارلی ایوانز در نقش آرچی
کوین بیکن در نقش دنی

تولید
نتفلیکس در ژوئیه ۲۰۲۰ برنده یک جنگ پیشنهاد خرید برای حقوق رمان دنیا را پشت سر بگذار شد که در آن زمان قرار بود توسط سم اسماعیل نویسندگی و کارگردانی شود. جولیا رابرتس و دنزل واشینگتن قرار بود در این فیلم بازی کنند و همچنین تهیه‌کنندگی آن را بر عهده بگیرند.

در سپتامبر ۲۰۲۱، ماهرشالا علی برای بازی در این فیلم انتخاب شد و جایگزین واشینگتن شد که تا آن زمان از پروژه خارج شده بود.ایثن هاک و میهالا هرولد در ژانویه ۲۰۲۲ به پروژه ملحق شدند.

تصویربرداری اصلی در آوریل ۲۰۲۲ در لانگ آیلند آغاز شد. در ۱۹ مه ۲۰۲۲ صحنه‌های بیشتری در کاتونا، نیویورک فیلمبرداری شدند.

بازخورد
در وبسایت راتن تومیتوز، ٪۷۵ از ۱۰۰ بررسی منتقدین مثبت است و این فیلم میانگینِ امتیاز ۶٫۸/۱۰ را در اختیار دارد. اجماع این وب‌سایت چنین می‌نویسد: «دنیا را پشت سر بگذار، یک فیلم هیجان‌انگیز به‌خوبی بازیگری‌شده، به‌رغم ضرب‌آهنگ آهسته و پیام‌رسانی تا حدی سطحی، بیننده را به‌تدریج جذب خود می‌کند.» این فیلم در متاکریتیک، که از میانگین وزنی استفاده می‌کند، بر اساس نظر ۳۳ منتقد امتیاز ۶۷ از ۱۰۰ را کسب کرده که نشان‌گر «نقدهای عموماً مطلوب» است

برای دانلود فیلم سینمایی ونکا کلیک کنید

برای دانلود فیلم سینمایی پیپا کلیک کنید

دنیا را پشت سر بگذار

لینکهای دانلود رایگان فیلم سینمایی دنیا را پشت سر بگذار

برای دانلود فیلم با کیفیت 480 کلیک کنید

برای دانلود فیلم با کیفیت720 کلیک کنید

برای دانلود فیلم با کیفیت 1080 کلیک کنید

برای دانلود فیلم با کیفیت HQ_1080 کلیک کنید

 

 

فیلم‌های پیشنهادی

دیدگاه‌های دنیا را پشت سر بگذار

پابرگ خود را انتخاب نمایید.