راه خروجی نیست
نشان کردن
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...

درباره راه خروجی نیست

دانلود رایگان فیلم سینمایی راه خروجی نیست

فیلم سینمایی راه خروجی نیست

راه خروجی نیست

راه خروجی نیست یا خروج ممنوع (به انگلیسی: No Exit) یک فیلم دلهره‌آور آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی دامین پاور بر اساس فیلمنامه‌ای از اندرو بارر و گابریل فراری است که بر اساس رمانی به همین نام نوشته تیلور آدامز از سال ۲۰۱۷ ساخته شده‌است.این فیلم توسط هولو در تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۲۲ منتشر شد.

داستان راه خروجی نیست
داربی تورن یک معتاد در حال بهبودی متوجه می‌شود که مادرش در بیمارستان بستری است. او از بازپروری فرار می‌کند و به سالت لیک سیتی می‌رود. سرجوخه ران هیل در حالی که در وسط جاده توقف کرده بود به او می‌گوید که ایالت بین ایالتی به دلیل یک کولاک در حال توسعه بسته‌است. او موافقت می‌کند که یک شب در مرکز بازدیدکنندگان محلی بماند. تنها افرادی که داخل آن هستند آش، لارس و زوج متأهل اد و سندی هستند. داربی برای جستجوی سیگنال تلفن همراه به بیرون می‌رود و در نهایت دختری ربوده شده را در ون متعلق به یکی از افراد داخل آن پیدا می‌کند.

داربی در حین بازی یک دور از مزخرفات، از دانش خود در مورد پلاک ون استفاده می‌کند تا از دیگران سؤال کند و استنباط کند که لارس آدم‌ربا است. او به حمام می‌رود و از سوراخی در دیوار برای بازگشت به بیرون استفاده می‌کند. داربی وارد ون می‌شود و با دختر صحبت می‌کند و قول می‌دهد او را نجات دهد. لارس غافل از حضور او وارد ون می‌شود و نام دختر را فاش می‌کند که جی است. در داخل، اد به رفتار عجیب لارس مشکوک می‌شود. در حالی که لارس از ون خارج می‌شود تا برای جی غذا بیاورد، داربی از سوراخ دیوار به داخل کابین بازمی‌گردد.

جی مبتلا به بیماری آدیسون است که در صورت استرس بیش از حد می‌تواند باعث آدرنالین بیش از حد شود. در حمام، داربی در مورد جی به اش می‌گوید. اش می‌پذیرد که به او کمک کند. با این حال، وقتی داربی بیرون می‌رود، اش نشان می‌دهد که او برادر لارس و همدست در آدم‌ربایی است. Ash داربی را به داخل می‌برد و تهدید می‌کند که اگر اد و سندی را در مورد جی مطلع کند او را خواهد کشت. بیرون، جی خود را آزاد می‌کند و به جنگل می‌دود. در حمام، داربی به اش حمله می‌کند، اما او دست برتر را به دست می‌آورد. لارس از سوراخ دیوار می‌گذرد و برادرش را از خفه کردن داربی بازمی‌دارد. در مبارزه، داربی کلیدهای اش را می‌گیرد.

برای دانلود فیلم سینمایی ضربه پنهان کلیک کنید.

راه خروجی نیست

لینکهای دانلود رایگان فیلم راه خروجی نیست

برای دانلود فیلم با کیفیت 480 کلیک کنید

برای دانلود فیلم با کیفیت720 کلیک کنید

برای دانلود فیلم با کیفیت 1080 کلیک کنید

برای دانلود فیلم با کیفیت HQ_1080 کلیک کنید

فیلم‌های پیشنهادی

دیدگاه‌های راه خروجی نیست

پابرگ خود را انتخاب نمایید.