درباره زخمکاری (خلاصه فصل اول)

دانلود قسمت اول سریال زخم کاری فصل سوم

دانلود رایگان نسخه سینمایی زخمکاری (خلاصه فصل اول)

نسخه سینمایی زخمکاری (خلاصه فصل اول)

زخمکاری(خلاصه فصل اول )

خلاصه داستان:دانلود قسمت اول سریال زخم کاری فصل سوم

زخمکاری یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر درام جنایی به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان است که بر پایهٔ رمان بیست زخم کاری نوشتهٔ محمود حسینی‌زاد برای سرویس پخش فیلیمو ساخته شده‌است. بازیگران این مجموعه جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، مرتضی امینی‌تبار، امیرحسین هاشمی و مائده طهماسبی هستند. فیلم‌برداری مجموعه از اسفند ۱۳۹۹ آغاز گردید و تا تیر ۱۴۰۰ به‌طول انجامید. فصل نخست در ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ به نمایش درآمد و در ۱۹ شهریور متشکل از ۱۵ قسمت به پایان رسید. فصل دوم با نام بازگشت در ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ آغاز به پخش خواهد کرد.

زخمکاری نظرات اکثراً مثبتی از منتقدان دریافت کرد. این مجموعه با میانگین ۲۰ میلیون دقیقه تماشا، پربیننده‌ترین مجموعه شبکه نمایش خانگی است و در بیست و یکمین دوره جشن حافظ نامزد هفت و برنده چهار جایزه از جمله جایزه بهترین مجموعه تلویزیونی و جایزه بهترین بازیگر زن درام برای آزادی‌ور شد.

خلاصه قسمت اول فصل یک

مالکی از مدیران شرکتی موفق است که توسط نعمت ریزآبادی اداره می‌شود. ریزآبادی، مالکی را مأمور می‌کند تا برای قرارداد مهم نفتی با نروژی‌ها وارد مذاکره شود. نروژی‌ها بعد از عقد قرارداد می‌خواهند مبلغ قرارداد که چندین میلیون دلار است را به حساب شرکت واریز کنند؛ ولی مالکی به جای اینکه مبلغ قرارداد را به حساب شرکت واریز کند به حساب شخصی خودش واریز می‌کند و از نعمت ریزآبادی کلاهبرداری می‌کند

برای دانلود فصل اول زخم کاری کلیک کنید

برای دانلود زخم کاری 2:بازگشت کلیک کنید

دانلود قسمت اول سریال زخم کاری فصل سوم

لینکهای دانلود رایگان فیلم سینمایی زخم کاری (خلاصه فصل اول)

برای دانلود فیلم با کیفیت 480 کلیک کنید

برای دانلود فیلم با کیفیت720 کلیک کنید

برای دانلود فیلم با کیفیت 1080 کلیک کنید

برای دانلود فیلم با کیفیت HQ_1080 کلیک کنید

برای دانلود فیلم با کیفیتBLURAY کلیک کنید

فیلم‌های پیشنهادی

بازیگران زخمکاری (خلاصه فصل اول)

دست اندرکاران زخمکاری (خلاصه فصل اول)

دیدگاه‌های زخمکاری (خلاصه فصل اول)

پابرگ خود را انتخاب نمایید.