درباره فورد در برابر فراری

دانلود رایگان فیلم سینمایی فورد در برابر فراری

فیلم سینمایی فورد در برابر فراری

فورد در برابر فراری

فورد در برابر فراریFord v Ferrari)

فورد در برابر فراری (به انگلیسی: Ford v Ferrari)، یک فیلم آمریکایی در ژانر زندگی‌نامه‌ای درام به کارگردانی جیمز منگولد است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. فیلم‌نامه این فیلم توسط جیسون کلر بر اساس رخدادهای واقعی به نگارش درآمده است. فیلم، داستان زندگی و رفاقت پیچیدهٔ کن مایلز و کرول شلبی را به تصویر می‌کشد که در اوایل دهه ۶۰ توسط شرکت فورد استخدام می‌شوند تا ماشین مسابقه‌ای قدرتمند بسازند که بتواند ماشین شرکت فراری را شکست دهد. کریستین بیل، مت دیمون، جان برنثال، کترینا بلف، نوآ جوپ و جی‌جی فیلد ستارگان فیلم هستند.

ساخت
پرونده ساخت فیلم از فوریه ۲۰۱۸ باز شد. تام کروز و برد پیت نخستین انتخاب‌ها برای نقش‌های اصلی بودند اما هردو به علت هم‌زمانی با پروژه‌های دیگر نتوانستند در فیلم حضور پیدا کنند و دیمون و بیل جایگزین شدند. فیلم‌برداری از ژوئیه همین سال آغاز شد و بعد از سه ماه به پایان رسید.

اکران
فورد در برابر فراری نخستین بار در اوت ۲۰۱۹ و در طی جشنواره فیلم تلیوراید به روی پرده رفت و سپس در تاریخ ۱۵ نوامبر توسط فاکس قرن بیستم به صورت جهانی اکران شد.

خلاصه
داستان فیلم حول محور یک تیم مصمم از مهندسان و طراحان آمریکایی و سوئدی به رهبری طراح خودرو کرول شلبی و راننده بریتانیایی او، کن مایلز است که توسط هنری فورد دوم و لی یاکوکا استخدام می‌شوند تا یک ماشین مسابقه بسازند تا ماشین‌های مسابقه ایتالیایی به خصوص فراری را شکست دهند.

برای دانلود سینمایی گرگ جوان کلیک کنید

فورد در برابر فراری

لینکهای دانلود رایگان فیلم سینمایی فورد در برابر فراری

برای دانلود فیلم با کیفیت 480 کلیک کنید

برای دانلود فیلم با کیفیت720 کلیک کنید

برای دانلود فیلم با کیفیت 1080 کلیک کنید

برای دانلود فیلم با کیفیت HQ_1080 کلیک کنید

فیلم‌های پیشنهادی

دیدگاه‌های فورد در برابر فراری

پابرگ خود را انتخاب نمایید.