درباره یک جای کار در مورد بچه‌ها می‌لنگد

دانلود رایگان فیلم سینمایی یک جای کار در مورد بچه‌ها می‌لنگد

فیلم سینمایی یک جای کار در مورد بچه‌ها می‌لنگد

یک جای کار در مورد بچه‌ها می‌لنگد

یک جای کار در مورد بچه‌ها می‌لنگد (به انگلیسی:There’s Something Wrong with the Children)،یک فیلم ترسناک آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳به کارگردانی روکسان بنجامین و نویسندگی تی جی سیمفل و دیوید وایت است. در این فیلم آلیشا واینرایت ، زک گیلفورد ، آماندا کرو و کارلوس سانتوس به ایفای نقش پرداخته اند .

مارگارت و بن با دوستان دیرینه الی و توماس و دو فرزند خردسالشان، لوسی و اسپنسر، آخر هفته به سفر می روند. آنها در یک کمپینگ می مانند. صبح روز بعد، آنها در میان جنگل قدم می زنند و با یک ساختمان قدیمی با یک غار مواجه می شوند. لوسی و اسپنسر با دیدن چراغ سبزی که به نظر می رسد هیچ یک از بزرگسالان متوجه آن نشده اند به سمت چاهی در غار کشیده می شوند.

آنها به کمپ برمی گردند و مارگارت به آنها پیشنهاد می کند تا در حالی که الی و توماس به یک قرار عاشقانه می روند، بچه ها را تماشا کند. بچه ها تمایل شدیدی برای بازگشت به غار دارند، اما مارگارت و بن به آنها اجازه خروج نمی دهند. صبح روز بعد، لوسی و اسپنسر ناپدید شدند. بن با عجله به غار می رود و لوسی و اسپنسر را می بیند که در لبه چاه ایستاده اند و احتمالاً می میرند. بن وحشت زده به کمپ برمی گردد تا به دیگران هشدار دهد، اما متوجه می شود که لوسی و اسپنسر بدون هیچ آسیبی به اطراف می دوند.

در هنگام ناهار، بچه‌ها در اطراف بن بدخواهانه رفتار می‌کنند و ظاهراً به او تنقلات آلوده به حشرات می‌دهند و در نوشیدنی توماس قرص می‌ریزند. مشخص شد که بن از تثبیت کننده های خلق و خو استفاده می کند که باعث افزایش تنش در گروه می شود. الی و توماس بن و مارگارت را متهم می‌کنند که بزرگسالانی…

برای دانلود فیلم سینمایی هیولا(beast)کلیک کنید

یک جای کار در مورد بچه‌ها می‌لنگد

لینکهای دانلود رایگان فیلم یک جای کار در مورد بچه‌ها می‌لنگد

برای دانلود فیلم با کیفیت 480 کلیک کنید

برای دانلود فیلم با کیفیت720 کلیک کنید

برای دانلود فیلم با کیفیت 1080 کلیک کنید

برای دانلود فیلم با کیفیت HQ_1080 کلیک کنید

برای دانلود فیلم با کیفیت bluray کلیک کنید

فیلم‌های پیشنهادی

دیدگاه‌های یک جای کار در مورد بچه‌ها می‌لنگد

پابرگ خود را انتخاب نمایید.